2014. december 29., hétfő

Harminchatodik Fejezet - ÚJ ÉV I. RÉSZ

helló bébik! meghoztam a kövi részt! igazából ez csak az első fele, de nem volt több energiám folytatni. meg hát még amúgy sincs Új Év, szóval ne ünnepeljünk előre :))) jó olvasást hozzá, hamarosan jelentkezem!! xx 









- Minden egyes nap! - morogtam az orrom alatt, a csapot nézve.
- Hogy mondtad, béb? - Jet torka szakadtából ordította át a távolságot közöttünk.
- Semmi édes.
Letéptem egy kis WC papírt és összesöpörtem a szőreit a csapról. Oké, hogy megborotválkozott, de letakaríthatta volna. Hihetetlen, hogy épp Szilveszter napján játssza ezt el megint velem. Becsomagoltam neki a papírba és félreraktam.
Épp a fogamat mostam, mikor Jet bedugta a fejét.
- Hol van a kék ingem?
Fogkrémes, tele szájjal beszéltem.
- Ahová tetted.
Jet felsóhajtottad.
- Te vetted le a szárítóról, Fae.
- Te pedig elraktad.
Felvontam a szemöldökömet, amolyan mersz még tovább vádolni? stílusban.
- Fae.
- Jet - billentettem oldalra a fejemet, totál leutánozva. Összefonta a karjait és nekidőlt az ajtófélfának. Végignézte, ahogy megmosom a fogam, kiöblítem a szám, megtörlöm az arcomat és százas, hófehér fogmutatós mosolyt küldök felé. - ja, ez a tiéd.
A kezébe nyomtam a csomagot és arrébb löktem, hogy kiférjek. A szobámba battyogtam, és nevettem, mikor fujjogni kezdett.
- Fae, szeretlek, de nem ennyire.
- Az a te szőröd, idióta! Mivel nem tudtad letakarítani a mosdóról, összeszedtem helyetted.
- Rendes tőled.
- Legközelebb a fogkrémedbe tömöm bele! - kiáltottam, és a vörös ruhámhoz nyúltam. A háta mélyen, V alakban volt kivágva, egészen a gerincem aljáig. Épp, hogy takarta a fenekemet. Az eleje egyszerűbb volt, nem cici mutogatós.  - az ajtó mögött van az inged, igen, kivasalva és igen, egy másikat is kivasaltam, ha véletlenül összepiszkolnád, vagy nem férsz bele.
- Mi az, hogy nem férek bele?
Elvigyorodtam szemtelenül.
- Minimum hat hónapos terhesre hasonlítasz, bébi.
Jet a tükör elé állt.
- Ez nem igaz. Alig híztam két kilót a karácsony alatt.
- Inkább hét. Ne ferdíts.
Jet rám meredt.
- Beszélhetnénk a te súlyodról is, szívem.
- Ugyanannyi, mint karácsony előtt - kacsintottam - egy disznót is megehetek, nem jön rám kiló.
- Blabla. Hol van a nyakke…
- Harmadik polc.
Miközben a ruhámba bújtam bele, és felhúztam oldalt a rövid cipzárt, Jet tekintete égette az arcomat. Találkozott a tekintetünk, és a komoly, mély, őszinte érzelem benne megütött.
- Mi az? - a hangom halkabb lett.
Jet felém sétált komótosan, a nézése egyre borúsabb lett, egyre határozottabb.
Azt hittem, mondani akar valamit. De csak homlokom csókolt. Hosszan. Ráérősen, ezzel engem teljesen felmelegítve.
- Készülődj, már várnak minket.
A Barna, Rövid hajjal nem tudtam mit kezdeni. Egy órát bíbelődtem bele, hogy aztán úgy hagyjam. Oldalt rövid volt, felül hosszabb. Divatos, szexi és utáltam. Az emlék még mindig nem tért vissza, hogy miért, mikor vágattam le. Lényegében semmi magyarázatom nem volt az emlékezetvesztésemre. Jet elől próbáltam titkolni, túlságosan aggodalmas. Például leejtettem a vázát és nem hagyta felsöpörnöm. Hiába magyaráztam neki, már nagy lány vagyok stb. De elvághatom magam, jött a kontra.
Halvány sminket vittem fel, vörös rúzzsal. A fekete csizmám térdig ért, a ruha pedig fenék alá. Végignéztem magam a földtől, plafonig érő tükörben és elégedett voltam. Persze a hajammal nem. Parókát is nézegettem a két ünnep közt, de olyat nem találtam, mi megfelelő lenne.
Jet kisétált a szobából és a látvány több volt, mint meghökkentő.
Ó. Te. Jó. ISTEN.
Tátott szájjal mértem fel, kezdve a fekete cipőjével. Mi tökéletesen tiszta volt, fényes, öltönyhöz való. Ami éjfekete volt, puccos, drága és eszméletlen szexi. Hófehér ing, és a nyakkendő, amit nem tudott megkötni.
Elé battyogtam.
- Majd én - mormoltam neki halkan és miközben megkötöttem, Jet engem pásztázott. - így ni.
- Köszönöm.
A pillanat kellemes volt és meghitt. Mintha tényleg férj és feleség lennénk. A gondolat ott őrlődött a fejemben, ahogy farkasszemet néztünk. Milyen lenne a feleségének lenni?
Már így is olyan volt. A papírok már csak a ráadás.
Megigazítottam a kócos haját, és elvigyorodtam.
- Jobb lesz, ha elindulunk.
- Igazán? - vonta fel a szemöldökeit.
- Ó, igen.
Felvettem a táskámat.  Mielőtt visszadobom az ágyra és letépem róla a ruhákat.
Jet kettőt leadtuk ismerősökhöz, hogy ne legyen egyedül. Ki tudja mikor érünk haza.
Egy híres clubbot bérelt ki Jet cége és az én cégem közösen. Legalábbis ezt mondták. Legalább száz embert vártunk, plusz-mínusz, néhány. Ahogy beléptünk, Jet levette rólam a kabátot és belepuszilt a nyakamba.
- Ne menj sehová - suttogta halkan és megborzongtam.
Amíg lerakta a ruháinkat, körülpillantottam. A hosszú bárpult mögött három csaj és két srác dolgozott. Kék neonnal volt megvilágítva, és néhol rózsaszínnel volt megspékelve. Elég menőn és hangulatosan nézett ki. Minden asztalon pezsgő várta a vendégeket, bőrdíványokon lehetett pihenni, illetve bőrfotelben lehetett helyet foglalni. Azon helyek egyike volt, amiket csak a filmekben látunk.
Wow, ennyi pénzünk lenne?
Csak ekkor tudatosult valójában bennem.
Jet a VIP részlegre vezetett, ami csak nekünk volt kibérelve, meg a közeli barátoknak. Elég gáz, hogy egyet sem ismertem.
Egy óra múlva Jet végre lerakta a telefont, és a vendégek jó nagy része megérkezett. A koktélomat iszogattam és figyeltem a két tökfejet dumálni előttünk.
- Komolyan haver, ennek a nőnek akkora melle volt!
- Honnan tudod? Atom részeg voltál.
Felsóhajtottam. Tehát huszonévesen sem komolyabbak az emberek. Jet a fülemhez hajolt.
- Megérkezett a barátnőd.
A barátnőm. Oké. Van barátnőm, jó tudni. Egyébként a buli szívás volt, eddig.
A szemeim megakadtak egy mosolygós lányon. Fekete, térdig érő ruhában volt és mikor meglátott, a mosolya kiszélesedett.
- Fae! Úristen, ezer éve!
Felálltam és odasétáltam. Rögtön a meleg ölelésébe vont. Ezek szerint rég találkoztunk.
- Jó újralátni!
A lány rám meredt.
- Semmi, milyen őrülten szexi vagy ma, Missy? - a csípőre vágta a kezeit - oké, hogy nem vagyok olyan gebe, mint te, de azért jól nézek ki, nem?
Meglebegtette a csípőjét jobbra-balra és belőlem kitört a röhögés.
- Eszméletlenül nézel ki, szexi bébi MisMis. - kacsintottam rá. Na, ez honnan jött. Kezdett ismerős lenni. A MisMis is.
- Na, végre! Ideje innunk. Ne nézz így rám, Szilveszter van, be kell rúgni. Jet elvan a haverokkal meg az órájával.
Jet folyton az óráját bámulta, ami kezdett idegesíteni.
- Menjünk.
A pultnál lefoglaltunk két széket.
- Mit adhatok a hölgyeknek?
- Két tequilát! - Missy a pultra csapott a kezével és rávigyorgott a pultos srácra. - fejenként két citrommal, sok sóval.
- Két tequila rendel - kacsintott ránk, majd figyeltem, ahogy Mis előveszi a csokiját és felém nyújtja.
- Nem kérsz? Ez az utolsó nap, hogy csokit ehetek. Az Új Évi fogadalmam az lesz, hogy soha többet, egy falatot sem eszek. Ezért van nálam három tábla. Tudom, sokszor megfogadtam, de most határozottan állok hozzá!
Elnevettem. Kegyetlen egy nőszemély volt.
- Jól nézel ki, nem kell ilyen hülyeségeket megfogadnod.
- Mondod ezt te! Hány kiló vagy, harminc?
- Igazából nyolcvan, de ne mondd el senkinek - vontam vállat, mire a szemeit forgatta.
- Persze, én meg húsz vagyok. Jól álcázom.
Megsóztuk a kezünket, majd koccintottunk. Mikor elkezdtem lenyalni a sót a kezemről, megéreztem egy intenzív tekintetet az arcomon. A szőr felállt a tarkómon és borsódzott a bőröm. Nagy nehezen lenyeltem a piát, majd a citromba haraptam.
- Jézus, ez kemény - köhögött Missy - sosem unom meg az ízét.
De már nem rá figyeltem. Hanem az új társamra, aki a pultnál ült tőlünk messzebb, és egy vörös cseresznyét engedett rá a nyelvére éppen.
Komótosan.
Élvezetesen.
Hogy mindenki lássa.
Az ajkai szélén egy pimasz vigyor kunkorodott, tudta, hogy többen figyelik őt. Nők. Itt is, ott is, én is.
A szemeimet forgattam és a második kikért felest is meghúztam. A zene dübörögni kezdett, Jet után kutattam. Nem volt a láthatáron. Hihetetlen, hogy Szilveszterre sem tudta lerakni a telefont.
Említettem már, hogy 24 órából 30at rajta lóg? Az ügyfelek, blabla. A 24.-e volt az egyetlen nap a karácsonyban, hogy lenyomta a hívásokat. Az ügyfelei sem pihennek?
Később kellőképpen be voltam már nyomva. Tömeg volt és táncoltunk. Egy emberként énekeltük Katy Perry legújabb slágerét. Missy ki volt pirulva, az én szeplőim is előjöttek. Utáltam a szeplőimet. Ideges voltam, mert Jet ott hagyott. De a pia kezdett szétáradni a testemben.
Reggel megígérte, hogy az enyém az estére. Na, ennyit erről. Mehet a francba.
Missy-vel összedöntöttük a hátunkat és úgy ordibáltunk a plafonnak. Lagymatagon ringattam a csípőmet és figyeltek. Éreztem. Ahogy felnyársalja a testemet és szinte levetkőztet.
A tüdőmből felszakadt a levegő, ahogy megláttam Harryt. Közelebbi széken ült már, és a Martinijét iszogatta. Megdöntötte óvatosan, de nem szakította el rólunk a tekintetét. Felnyögtem fájdalmasan.
Mi a francot akar?
Inkább elfordultam és a hátamat mutattam neki. Jet ép a tömegen vágott át, hozzánk.
- Gyere velem.
Megragadta a csuklómat és kihurcolt a tömegből.
- És mi van ha pl nemet mondok? - mosolyogtam rá, bár éreztem, hogy rossz következik.
- El kell mennem - pillantott az órájára. - egy óra az egész bébi.
- Jet, Szilveszter van. Két órán belül éjfél. Új Év.
- Tudom, de visszaérek, esküszöm.
- Ja.
Közelebb lépett és a kezeibe vette az arcomat.
- Nézz rám, Fae.
- Nem akarlak most látni - mondtam ál-haragudva. Hogyan haragudhatnék, mikor azokkal a kék, fekete mintás szemeivel Úgy néz rám?
- Szeretlek.
- Én is szeretem magam, mondj újat.
Jet elvigyorodott.
- Ne akard, hogy elfenekeljelek.
Megfordultam, felnyomtam a fenekemet és kihívóan néztem rá. Jet körülnézett, hogy mennyien látnak és élveztem a zavarát.
Elkapta a derekamat és háttal magához húzott. Beszívta a fülcimpámat, majd a fülem mögé csókolt.
- Elkésel - mondtam hanyagul.
- Addig nem megyek, míg nem válaszolsz.
- Akkor nem válaszolok egész éjjel - vágtam vissza, és röhögni kezdett.
- Szeretlek, bolond. Egy óra és itt vagyok.
Néztem, ahogy távozik és magamra maradtam. Hirtelen fázni kezdtem. Gyorsan elővettem a telefonomat és felhívtam őt.
- Én is szeretlek - mondtam bele, majd letettem.
Pár percig még ott álltam, majd úgy döntöttem, ideje teljesen berúgni.
Leültem a bárhoz és rámosolyogtam a pultos srácra. Rettenetes éjjelnek ígérkezett.
- Egy wiskey kólát. Dupla whiskey-vel - helyesbítettem végül. Missy után kutakodtam, de eltűnt. Na szép, mindenki egyedül hagyott.
- Egyedül maradtál, Sexy Legs?
Felháborodva fordultam az illető felé. Harry Styles-ban ütköztem meg. Vigyorogva vonta fel az egyik szemöldökét. Hirtelen egy szó jutott róla eszembe: Élet.
Úgy virult, mintha épp a lottót nyerte volna meg. Megforgatta a gyűrűjét az ujján.
- Mi az, elvitte a cica a nyelved?
- Nem állok szóba seggfejekkel.
Harry elnevette magát, én pedig felálltam a piámmal együtt. Tényleg egy seggfej volt. Elég az irodában elviselni őt, nem hogy a buliban.
Elkapta a csuklómat.
- Maradj, Wallace. Csak beszélgetni akarok.
- Én nem akarok beszélgetni.
- A tervünkről, ha már így itt hagytak a hódolóid.
- A tervünkről. - ismételtem. Meg a nagy frászokat.
- A tervünkről - mormolta és felém nyújtotta a meggyet. Harry meg az a hülye meggy. Ismét a szemeimet forgattam. - ugyan már, nem harapok - kacsintott rám játékosan. De a szemei épp mást mondtak. A szájába ejtett egy újabb cseresznyét.
Ó, igen is harapna, meg más is.

Gőzöm sincs miért ültem vissza. Meg fogom bánni, totál biztosan. 

3 megjegyzés:

  1. 1. Komentelő jeeesz :D imádom imádom csak ez nekem furcsa ez a hirtelen váltás :D de team harry jet egy picit idegesít :( szánom bánom túl nyálas hamar kövit ^^ imádom a storyt

    VálaszTörlés
  2. Nekem is egy kissé furcsa, hogy hirtelen átváltottál jövőre. De nekem nem annyira nyálas legalább megismerjük ezt az oldalát is Fae-nek. Mind a kettő fiút bírom de már hiányzik belőle Harry, alig várom már, hogy megtudjam emlékezni fog-e rá Fae.
    Xoxo Dóri

    VálaszTörlés
  3. Imádom. Poppi te egy... Jobb írónő vagy mint néhány "híres,, író. Számomra is furcsa a jövő dolog és Jet... Jó meg minden de most már elhúzhatna a picsába.. Bocsi :D
    Várom a kövit és 2015-öt.
    Buék

    VálaszTörlés