2015. január 2., péntek

Harminchetedik Fejezet - ÚJ ÉV II. RÉSZ

Hellóóóó drágaságok!! először is nagyon-nagyon Boldog Új Évet mindenkinek!!! remélem, hogy jól teltek az ünnepek és óvatosak voltatok Szilveszterkor :P 
szeretném megköszönni, hogy egy újabb év telhetett úgy el, hogy itt voltatok velem! hihetetlen, hogy évek óta működik a blog, sikeresen. az életem részévé vált és Ti is. és örülök hogy felépültünk a kis kimaradás után és újra itt vagyunk. nem minden "író" mondhatja ezt el, higgyétek el! nagyon hűségesek vagytok és ezért eszméééletlen hálás vagyok! KÖSZÖNÖM! remélem 2015-ben is itt lesztek, sőt egyre többen! mert én itt leszek!!

tudom, hogy fura ez a hirtelen jövős dolog. aki régebb óta olvas, az tudja, hogy nálam vannak ilyen látszólag random dolgok. de ez nem random ötlet. nem szeretek egyből mindent felvázolni és megmagyarázni, hanem kicsit húzni az olvasó agyát, fenntartani a figyelmét! nem kell pánikolni, ennek nagyon jó kis végkimenetele lesz! 

ami a Harry fanokat illeti.... hát nagyonjóolvasástarészhez!!! ;)))
millió puszi nektek! IMÁDLAK titeket!!! a rajongótok vagyok <34 




HARRY


Figyeltem, ahogy visszaül a székre, a piros ruha felcsúszott, a nadrágom abban a pillanatban megrándult. A combjai között látni lehetett a ruha sötét árnyékát. Le akartam tépni róla azt az átkozott ruhát. Aztán úgy elintézni őt, hogy napokig lábra se tudjon állni, vagy épp leülni.
Lenyeltem a cseresznyét és rámosolyogtam. Szélesen, hogy a gödreim előbukkanjanak. Úgy látszik, az ő szemei is megakadnak rajta.
- Mi olyan fontos, ami nem várhat az irodáig?
Ha tudnád.
- Csak csevegni akarok, megismerni téged. Ha már partnerek leszünk, ideje tudnom, mibe vágom a fejszémet.
Fae a szemeit forgatta, mi megmosolyogtatott.
- Igen, pont úgy nézel ki, mint aki csevegni akar. Miért nem mondod meg, hogy áll a farkad és legyünk túl rajta?
Elfojtottam a röhögésemet.
- Legyünk túl rajta? - közelebb hajoltam. A barnás-zöldes szemei nagyra nyíltak. Szívd csak be az illatomat, Fae. - tehát ilyen nő vagy? A barátja mellett szétteszed a lábad bárkinek?
A pofon csattant egyet és fájt. Fae ujjainak nyoma ott égett az arcomon és kibaszottul élveztem.
- Mindig is szerettem volna egy pofozkodós szexet.
A szájához emelte a következő felest, megdöntötte és a kézfejével törölte meg a száját.
- Ha most nem haragszol meg, én léptem.
Megemelkedtem és a feje mellett szorosan nyúltam el a következő piámért. Innom kellett, másképp nem tudtam volna elviselni ezt a rohadt helyzetet.
Fae mozdulatlanná vált és figyelte, ahogy a cseresznyét végighúzom a haján, állán, majd az ajkain is. Tudtam, hogy tiltakozik belülről, csak hát nem tudott nekem ellenállni.
Ez van bébi, el kell fogadnod.
- Harapj rá, Fae Wallace - súgtam neki, a hangom egy lágy kényeztető ujj a gerince mentén. Felperzselte, ahogy engem is.
Találkozott a tekintetünk és a világ megállt körülöttünk. A szemében nem láttam mást, mint közömbösséget. Nem láttam bennük magamat. Azt, amit, akit kellett volna.
Ökölbe szorult a kezem, de mosolyt vetettem felé. Még akkor is, mikor visszalökött a székembe és letörölte az érintést a szájáról.
Mi az Fae, csak nem égni kezdett? - billentettem oldalra a fejemet, s mintha olvasna a gondolatomban, újra a szemét forgatta.
- Azt hiszed magadról, te vagy LA királya. Jobb lesz, ha észhez térsz. Szállj le rólam, mielőtt kiteszlek.
Elnevettem magam.
Ezer éve nem nevettem olyan jót. Megremegtette a gyomromat, vállaimat. Majd komor arcot vágtam.
- Nem szereted a cseresznyét?
Az őrületbe kergettem. Láttam rajta és élveztem. Fae az arcomba hajolt és halkan, határozottan morgott nekem.
- Eddig szerettem, most már gyűlölöm, mert rád fog emlékeztetni.
Megfogtam egy Rövid, Barna hajtincsét és az ujjbegyemre tekertem.
- Köszönetet kell mondanom a cseresznyének, Sexy. Ezentúl csak rám fogsz gondolni, amint ránézel.
Fae felnyögött kimerülten. Elérem, hogy hamarosan mástól nyögjön fel. Ha beledöglök is.
- És minden egyes alkalommal hányingerem lesz.
- Vagy magadhoz kell nyúlnod, hogy enyhítsd a pici égető fájdalmat a lábaid között.
Fae álla leesett, én pedig beraktam a cseresznyét a számba és egyik szemöldökömet felhúzva, rágni kezdtem. Komótosan, élvezve, hogy megsemmisül.
Fae. Megsemmisül.
Jó vicc.
Három. Kettő. Egy.
- Előbb varratnám be a saját nemi szervemet, mint hogy beinduljak tőled, Styles!
Röhögni kezdtem. De úgy Istenigazából. Sokan Fae-re pillantottak, akinek az arca vörös volt az idegtől. A kezében szorongatta a poharát, majd megint belekortyolt. Figyeltem, ahogy szép lassan lenyugtatja magát és rám mosolyog.
Azzal az álszent, ál-édes, ördögi vigyorával.
- Táncoljunk.
Elszűkültek a szemeim. Ez váratlan volt.
- Nem tudom. Kicsit gyilkos tekinteted van. Cseresznyét? - nyújtottam neki egy újat, és alig bírtam visszafojtani a nevetésemet megint. Fae arca megfizethetetlen volt. Undorral és fájdalommal nézett a cseresznyére. - te tudod. - vontam meg a vállamat, majd újra bedobtam a számba. Egy egész tállal tettek ki nekem cseresznyét. A pincér valószínűleg megijedt a halálos fenyegetésemtől. Megesik. - biztos nem kérsz? Egy harit. - felé nyújtottam.
- Ha bekapom, békén hagysz?
Felvontam a szemöldökeimet.
- Itt mindenki előtt? - tártam ki a karjaimat. - ne csináld ezt Sexy, a végén megrontasz itt engem. Benne vagyok a publikus szexben, de pont a céged előtt? Rossz kislány.
Tovább szopogattam a cseresznyémet. Élveztem a beszélgetésünk minden egyes percét. Még a pofont is. Sőt, azt a legjobban.
- Leszállsz rólam?
- Hidd el, azt éreznéd, ha rajtad lennék. Vagy benned. Részletkérdés - kacsintottam rá, és üdvözöltem az alkohol mámoros hatását.
Fae keresztbe tette a lábát és úgy tett, mintha ott sem lennék. Csak hát ez az apró mozdulat árulkodóbb volt bárminél.
Közelebb araszoltam a székemmel, a hátammal dőltem a pultnak és a táncoló embereket néztem. Nem sokára éjfél, mióta nem ünnepeltem már az Új Évet. Fene se tudja.
- Idegesítő vagy. - mondta, rám sem figyelve. A szemem sarkából rápillantottam.
- Vigyázz - hajoltam közelebb - az idegesítő egyenlő az izgatóval.
A tenyerem rásimult a harisnyás combjára és Fae torkában rekedt a levegő. Éreztem a bőrömet szikrázni, pedig a bőrünk közt akadály volt. Így is felmelegített.
Végigáradt az ereimben, fel a fejemig, majd vissza az ágyékomig.
Meg sem lepődtem, hogy se perc alatt felizgultam.
Az a halk hang a torkában, ahogy kiegyenesedett a háta és nem lélegzett. Mindent elárult.
Elégedetten vettem el a kezemet és hangot is adtam a sikeremnek.
- Milyen mocskos vagy te, Fae. Jet épp megment valakit, te meg szexelni akarsz az ügyfeleddel.
Fae szemei megvillantak.
- Két perced van, hogy elhúzz innen, külö…
A szájába nyomtam egy cseresznyét, a fogai közé. A meglepettségtől felzihált és már mindegy volt. Elvigyorodtam.
- Félsz tőlem? - billentettem oldalra a fejemet. - vagy attól félsz, ami történt közöttünk?
Az ölembe köpte a cseresznyét, szép nőiesen. Mást nem is vártam tőle. Pontosan ezt.
- Semmi sem történt közöttünk.
- A fejedben igen - halkítottam le a hangomat. A füléhez hajoltam. - a fejedben felraktalak erre a pultra, széttártam a lábaidat és neked simultam. - mivel nem felelt, folytattam. - Letépném a csinos kis harisnyádat, feltolnám a ruhádat és…
Fae a számra nyomta az ujját és a fülemhez hajolt.
- Igazad van, a fejemben tényleg történt közöttünk valami. - suttogta lágy, édesgető, kellemes hangon. Elvigyorodtam. Előre tudtam, hogy csattanós lesz. - elképzeltem, ahogy a térdemet a lábaid közé fúrom izgatóan - suttogta és lecsukódtak a szemeim. Oké, ez hatott rám. A hő felszökött bennem, mert pontosan ezt csinálta. Betúrta a térdét a lábaim közé. - hogy aztán felnyomhassam a zacskóidba és napokig ne tudjál felkelni innen. - vágta hozzám, de gyorsabb voltam. Megfogtam a lábát és nem tudott zacskón vágni.
Fae mérgesen nézett a szemembe, még akkor is, mikor nevetni kezdtem. Élveztem a nevetést.
- Ehhez még gyakorolnod kell, kislány.
Fae lerakta az italát és felállt onnan. Azt hitte, elmenekülhet. De utol értem a tánctéren és hátulról magamhoz rántottam. Átfontam a karjaimat rajta és hiába kapálózott, nem szabadult.
Az emberek részegen tomboltak, tettek rá, mit csinálunk.
- Nem tudod kontrollálni a testedet, Fae. - súgtam neki a fülébe. - hiába küzdesz. Már az irodában láttam, ahogy rám néztél.
- Ó, szóval láttad a megvetést a szememben? - sziszegte és próbált oldalba könyökölni.
A rövid, barna hajába túrtam az orromat.
- Tudni akarod mit láttam bennük?
- Leszarom.
- Fényt. - megragadtam a haját és oldalra feszítettem a fejét. Fae felszisszent, de mindhiába.
A karján végig vonult a libabőr.
Meg vagy, Sexy.
- Engedj. El.
- Én tudom, mi kell neked.
- Nem tudsz te semmit.
A hüvelykujjammal végigsimítottam a nyaka ívét. Lágyan. Semmi reakció.
Csak akkor rezzent össze, mikor erősebb lett a szorításom a hajában. Elmosolyodtam.
Az emberek már készülődtek az éjfélhez, a telefonom pedig csörögni kezdett a zsebemben.
- Keress meg, ha Jet továbbra sem tud teljesíteni.
Elengedtem őt és kimentem a levegőre.
Egy szál felsőben, de élveztem. A hideget. Ahogy megcsap és fázni kezdek. Meg azt a füstös levegőt is. Vagy az alkohol ízét a számban. Nem beszélve Fae parfüméről.
Vagy a bőrének selymességéről.
Azt hittem, ott helyben halok meg a keserves gyönyörtől. Mennyi ideje vágytam már erre. Hogy érezzem a bőrét, az illatát, a csókját, az érintését.
Még az íz, hideg-meleg és a többi dolog sem csábított ennyire, mint Ő.
Erre mindent megkapok és még sem. A francba Fae, mi a fenét csináltál.
- Mondjad, Louis.
- Észhez térítetted már a nődet?
- Egy, nem a nőm, kettő, nem.
- Nem maradhatunk itt örökre, ember. 2021? Komolyan?
- Rajta vagyok az ügyön.
- Ajánlom is. Kapsz egy kis időt, de ha nem juttat vissza a jelenbe, a mi saját jelenünkbe, a kezembe veszem a dolgokat.
A szemeimet forgattam.
- Nyugi, haver, nem lesz gáz. Addig is élvezd ki a megromlott lelkedet - vigyorodtam el.
- Baszd meg, Styles.
- Igyekszem - nevettem.
- Vissza akarom a jelenünket.
- Nem Louis, te csak nem bírod elviselni, hogy érzed a tetteid súlyát.
- Majd jelentkezem.
Lerakta. Hál Istennek.
Az egész egy nagy kavalkád volt. Ott voltunk a vonaton, majd a családom mellett ébredtem fel. Tudtam, hogy valami nem jól sült el. Ez a valami Fae volt. Túl sok volt neki.
Nem csodálom. Nem mindennap érinti meg valaki a másik fagyos szívét. Valamiért meg akarta változtatni a dolgokat és meg is tette. Csak nem éppen a mi javunkra.
Fae nem emlékszik ránk. Egy életet alkotott meg. Jet-el. Felnyögtem fáradtan. Komolyan, Jet? Azaz idióta?
Legalább kiderült, hogyha ez tényleg Fae műve, akkor ő is egy közülünk. A gáz ebben csak az, hogy épp az úgynevezett ellenségünk tagja. Az élet kibaszott iróniája.
Együtt se lehetünk, ha ez igaz. Na, nem mintha az érzéketlen, rideg, magány bújta Harry valaha is be tudná ismerni, hogy kell neki Fae.
Beléptem az ajtón és elvettem egy pezsgős poharat. A tömeg visszaszámolt és megtaláltam Fae-t a tömegben.
Éreztem mindent. Emlékeztem mindenre. Fae-re és ahogy megérintette az elcseszett szívemet. Elnevettem magam. Jól esett nevetni.
- Boldog Új Évet!
Egyszerre ordította el magát mindenki, poharunkat emeltük és belekortyoltunk a pezsgőbe. Pezsgő. Régi hagyomány, nekem új volt az íze mégis.
Fae-el találkozott a tekintetünk.
Nem tudom mit csinált, de amíg ebben a jelenben nem találja meg önmagát és fedezi fel a saját okítását, itt ragadtunk.
Segíteni fogok neki, akármi is legyen az.
- Boldog Új Évet, Sexy - tátogtam neki, megemeltem a poharamat, majd telefont formáltam a kezemmel és a fülemhez emeltem. - hívj.
Fae bemutatott és belőlem kitört az újabb röhögés hullám.
Három dologban voltam biztos:
1. Utáltam a barna, rövid haját.
2. Fae-t meg kell törnöm ahhoz, hogy hazajussunk.
3. Addig nem mehetünk haza, amíg egy napot végig nem szeretkeztünk. Forrón. Gyorsan. Lassan. Érezve őt. Ha már megkreálta ezt, élvezzük ki. És nem fog nemet mondani. Látom a szemében.
Még egy dolog van. De abban nem igazán voltam biztos. Olyan rég volt már, hogy ilyen voltam. Még nem ülepedtek le a történtek, így csak egy érzés keringett bennem.
Kurvára nem akarom megfogalmazni, de ott volt. Azon a ponton, ahol megérintette a szívemet.

Asszem az volt a szerelem. 

4 megjegyzés:

  1. WTF???? Te most szórakozol? Neee! Kezdem érteni ezt az egész 2021 dolgot, igaz nehezen de fogjuk rá hogy értem. De akkor tisztázzuk. Ez egy alternatív jövő amit Fae alkotott meg. Ahol Jet a pasi, Harry érzi akhmm.. Hopp egy Louis. My best. Egyet értek vele. Jelent akarok és új részt hamar. Na meg egész napos szexet Mr. Bugyiszaggatótól. De ez titok.
    Siessss pls.
    <3

    VálaszTörlés
  2. Ohh..anyám ez annyira jó :) úgy bírom Harry-t mikor ilyen mocskos *-* Remélem Fae végre rátalál önmagára és visszakerülnek a jelenbe :) XD Nagyon bírtam Louis-t ;)
    Kíváncsian várom mit tartogatsz még a tarsolyodban :D
    Xx.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon imadooooom *-*
    <3

    VálaszTörlés
  4. JAJ DE IMADOM, Harry parti vagyok szoval nagyon remelem lesz meg sok ilyen resz:D Louis orult de nagyon birom vannak beszolasai! Harry meg annyira kis perverz annyit nevettem rajta :Dd meg mibdig imadom ezt a sztorit nagyon varom a kovit :* xx

    VálaszTörlés